Информация за доставката

1. Как се извършва самата доставка?

Доставката се извършва чрез куриерска фирма Еконт Експрес ООД, като има два варианта, избрания артикул да бъде доставен до офис на фирмата куриера или направо на посочен от Вас адрес. Доставката до офис по принцип е предпочитана, заради по-ниската цена и заради това, че може да вземете стоката от офиса, когато на Вас ви е удобно. Повечето офиси работят от 9:00 до 18:00 часа през работните дни, но има и такива с удължено работно време. За подробна информация, погледнете ТУК. При доставка до адрес, когато куриерът пристигне, Вие също трябва да бъдете там, обикновено се обаждат предварително.

2. Колко струва доставката?

Ако сте поръчали продукти от сайта за повече от 100 лв., то доставката ще бъде безплатна за Вас – до офис на Еконт или до адрес. Ако стойността на Вашата поръчка е под тази стойност доставката се заплаща от Вас, цените за вашата доставка се изчисляват автоматично.

3. Какъв е срокът за доставка? Кога мога да получа поръчката?

Срокът за доставка е 24 до максимум 48 часа след вашата поръчка. Доставки се извършват всеки ден от седмицата с изключение на неделя и празничните дни. Доставките се извършват от Еконт в работно време 9:00-18:00 часа през делничните дни, а в събота от 9:00-13:00. Това означава, че ако поръчате например в понеделник в работно време, то може да пуснем пратката същия ден и още до обяд във вторник тя ще бъде при Вас. От куриерската фирма, с която работим предлагат възможност за доставка с услугата ПРИОРИТЕТ, която гарантира, че пратката ще бъде доставена в точен времеви диапазон. Така например, ако сте на адреса само до обяд, при заплащането на тази услуга – пратката ще бъде при Вас до обяд. Всички доставки до адрес в събота са задължително с тази услуга и се доставят до 13 часа.

4. Мога ли да видя поръчаното преди да платя?

Да можете, защото изпращаме пратките винаги с опция за преглед преди плащане. Може да разгледате поръчката и да ни се обадите, че сте получили това, което сте поръчали и стоката е в изправност. Плащането става с наложен платеж на куриера или в офис на фирмата. Ако откажете пратката след прегледа, тогава се заплащат само разноските за доставката, но не и цената на продукта. Разбира се, ако сме изпратили не това, което сте поръчали, всички разходи са за наша сметка.

5. Как точно ще си получа поръчката?

Ако сте поръчали на адрес, то куриерът ви се обажда, за да се разберете кога точно ще ви е удобно и ще сте на адреса, за да получите поръчката.
Ако сте поръчали до офис, то ще получите SMS от Еконт, когато пратката е вече в офиса и може да я вземете оттам в съответното работно време. Понякога от Еконт Експрес не изпращат SMS-и на своите клиенти, това обаче не значи, че пратката не е изпратена от нас и вече не е в офиса им, за да сте напълно убедени и сигурни в това, може по всяко време да се свържете с нас. Ние лесно и бързо можем да проверим дали пратката Ви е вече в офиса на Еконт, за да не се разкарвате напразно.

6. Може ли друг да вземе пратката, ако съм зает?

Да, разбира се – някой приятел, роднина или познат може без проблем да вземе вашата пратка. Нужно е да знае само вашето име като получател или пък вашият телефонен номер. Освен това трябва да заплати наложеният платеж на пратката, ако има такъв.

7. Няма да ме има в града 2-3 дни, мога ли да поръчам все пак?

Да, може да поръчате или просто да отложите поръчката с няколко дни. Когато пратката пристигне в офис на Еконт не е нужно да отидете да я вземете още същият ден. Тя може да постои там известно време без проблем. До 7 дни от пристигането и трябва да бъде взета, иначе ще ни я върнат обратно!